Declaració de privacitat de la Fundació Fita

Darrera actualització: maig de 2018

La Fundació Fita (‘nosaltres’,’la fundació’) respecta la privacitat de les dades personals dels nostres usuaris. Podeu consultar a la pàgina web de la fundació, ara i en el futur, tota la informació relacionada amb el tractament de dades personals que es realitza a la fundació.

La Fundació Fita posa a la teva disposició un formulari per registrar-te (de forma opcional) al servei de notícies.

L’objectiu és enviar-vos emails de forma casual o periòdica amb informació relacionada amb l’obra i vida de Domènec Fita, sobre la Fundació Fita o bé sobre activitats que creiem interessants per a vosaltres.

Per maximitzar la privacitat i seguretat de les teves dades utilitzem la plataforma “Mailchimp”. En qualsevol moment us podeu donar d’alta o donar-vos de baixa a través dels enllaços corresponents.

La Fundació Fita està ubicada a la Casa Cultura, Plaça de l’Hospital, 6, 17002 Girona. El nostre DNI/NIF/CIF és G17643578 i ens pots contactar a través del telefon 972216465 o bé a través del correu electrònic correu@fundaciofita.com

A la Fundació Fita treballem de forma proactiva per protegir les teves dades. Ens hem concienciat sobre l’importancia de la privacitat de les vostres dades, formar-nos constanment respecte les millors practiques, drets i obligacions a nivell de protecció de les teves dades.

En aquests moments estem redactant la versió extesa de la nostra política de privacitat de dades, que estarà disponible en breu a la nostra web.